Week 7

20 maart 2020 - Venlo, Nederland

Op vrijdag gingen we les geven op een school over hygiëne. Dit was een leuke les op het einde stelde ze veel vragen over Nederland. Ze waren erg geïnteresseerd.
Op vrijdagavond kregen we het nieuws te horen dat we waarschijnlijk naar huis moesten van school. Het Summa college gaf het advies om ivm het corona virus terug naar Nederland te komen. De andere scholen hadden nog niks laten weten dus ik wacht nog even af op wat de andere studenten deden en weegde de voors- en tegens tegen elkaar af. In Ghana was nog geen sprake van Corona.
Op zaterdagochtend zwaaiden we Demi uit. Ze vloog ‘s nachts terug naar Nederland. Wij besloten om nog lekker te genieten zolang het nog kon en gingen een uitstapje maken naar de volta rivier. Op zaterdag avond kregen ook de andere studenten te horen dat ze naar huis moesten. Vliegtickets zijn dezelfde avond nog allemaal geboekt.
Op zondag zijn we afscheid gaan nemen op onze stageplekken. Eerst gingen we naar het ziekenhuis om daar afscheid te nemen. We hadden zelf nog steriel verbrand en babykleertjes die we daar af hebben gegeven. In de middag gingen we naar de dovenschool om dag te zeggen. Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we de koffers verder ingepakt.
Op maandag ochtend was het zover en ging ik samen met een andere student naar het vliegveld van Accra. Om half 12 Ghanese tijd vlogen we naar Brussel. Dinsdag waren we om 7 uur ‘s ochtends op het vliegveld en toen kwam er helaas veel te vroeg een einde aan mijn avontuur/droomstage.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor het volgen van mijn reisverhalen!❤

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Opa Boekend:
    20 maart 2020
    jammer het waren mooie verhalen
  2. Oma:
    😒❤
  3. Christel:
    20 maart 2020
    Ha Eva. Ech neet leuk. Ein korte maar onvergetelijke stage weer teruuk thoës. Heb genaote van dien verhaole😘
  4. Rini:
    20 maart 2020
    Hallo Eva, jammer voor jullie. Je hebt leuke verhalen geschreven.
  5. Frank:
    1 april 2020
    Het avontuur was helaas te kort voor je , maar het Virus verspreiden zich sneller dan verwacht , op het laatste moment kregen we nog een terug vlucht voor je , met heel lang bellen , we hadden je graag willen ophalen en nog een kleine rond reis willen maken , maar helaas het mocht niet zijn , maar hier in Nederland in de thuiszorg hebben ze je keihard nodig , Eva laat het je goed gaan pas goed op je zelf en je gezondheid, liefs pap