Week 5

6 maart 2020 - Golokwati, Ghana

Deze week een kort verhaal, want heel veel heb ik niet gedaan. Op vrijdag moest ik nog in het ziekenhuis blijven. Ik kreeg nog vocht en antibiotica via het infuus toegediend. Op zaterdag mocht ik eindelijk naar huis. De studenten van mijn huis en de buren stonden mij op te wachten toen ik thuis kwam. De dagen erna heb ik nog veel moeten rusten en weer langzaam opknappen.
Op donderdag ben ik weer mee gegaan om voorlichting te geven op de scholen. Alleen waren de scholen druk bezig met de voorbereiding voor vrijdag. Vrijdag is het namelijk onafhankelijkheidsdag. Alle kinderen van scholen gaan dan met zijn allen marcheren. Dus toen konden we weer terug naar huis. We zijn toen maar boodschappen gaan doen in Hohoe.
Nu dat alles weer goed gaat ga ik volgende week weer naar stage. Maar nu eerst nog even weekend.

1. Oma:
    6 maart 2020
    Fijn det ut weer baeter geit. Röstig aan en good opknappe !!! Vuuël plezeer . Diéke knoével. XXX
  2. Wendy:
    6 maart 2020
    Het was een spannende week, ook hier aan het thuisfront. Gelukkig ben je weer opgeknapt.
  3. Leneth Engels:
    6 maart 2020
    Fijn om te horen dat je weer naar huis mocht ❤. En doe maar lekker rustig aan 😊
  4. Christel:
    6 maart 2020
    Fijn desse weer oët ut ziekehoes bis. Ein hiel fijn weekend😘
  5. Tonny Aarts:
    6 maart 2020
    Via face time al ut meiste geheurd. Bin blie det ut beter geit en gaer halde zoe, veul leefs .xxxx
  6. Rob:
    6 maart 2020
    Gelukkig dat je weer beter bent, nu genieten van het weekend en volgende week hopelijk weer spannende OK verhalen. Liefs van Rob
  7. Frank:
    7 maart 2020
    Ha lieve , fijn dat je weer bent opgeknapt en dat je uit het ziekenhuis bent , nu even aansterken dan komt het zeker goed ,we verheugen ons weer op je volgende avontuur, fijn weekend geniet ervan liefs pap
  8. Opa snor:
    8 maart 2020
    Leef kleinkind blie det het weer good met tich geit ik vond het maar niks op det bedje en waat fijn det se auk dao collega hebs die now auk opgewek zien det het baeter met tich geit
    hald tich groetjes Opa o jao heej hebbe we water tevuul de majem steit op de kade